16in1 spēļu komplekts
Preces kods: ZGR.5777-42
10.90 € / gab.
- Pieejams par cenu 10.90 €: 83 gab.
16in1 spēļu komplekts
Apraksts16in1 spēļu komplekts
16 in 1 spēļu komplekts ir priekšlikums bērniem no 3 gadu vecuma. Lielisks veids, kā kopā pavadīt brīvo laiku. Katrs atradīs kaut ko sev, 16 spēļu izvēle un daudz to spēlēšanai nepieciešamo piederumu.
1. Starptautiskais šahs
Sagatavojiet spēles laukumu un 16 balto un melno figūru: karali, dāmu, divus bīskapus, divus bruņiniekus, divus laurus un astoņas figūras, izvietojiet tās uz galda saskaņā ar instrukcijām. Vispirms sāk spēlēt baltie pīlāri.
Spēles mērķis ir likvidēt pretinieka karali. Karaļi var pārvietoties vertikāli, horizontāli un pa diagonāli. Torņi var pārvietoties horizontāli un vertikāli, bet nevar pārvietoties pa diagonāli. Bīskapi var pārvietoties tikai pa diagonāli.
2. Laimīgs 26
Sagatavojiet spēles laukumu un figūriņas ar skaitļiem no 1 līdz 12. Izkārtojiet skaitļus tā, lai skaitļu summa vienā rindā būtu 26. Sāciet no augšas un ejiet pulksteņrādītāja virzienā.
3. Zoss šahs
Sagatavojiet spēles dēli, 4 figūras un kauliņu. Novietojiet figūras blakus vulkānam un pēc tam pārmaiņus ar citiem / citiem spēlētājiem metiet kauliņu un pārvietojiet figūras tik daudz, cik norāda kauliņš. Ja jūs stāvat 8,16,26,39,53 pozīcijā - varat vēlreiz mest kauliņu. Ja nokļūsi līdz 21. blokam, atgriezies uz 18. pozīcijas. No 31. pozīcijas atgriezieties uz 6. pozīciju, no 42. pozīcijas atgriezieties uz 36. pozīciju, no 52. pozīcijas atgriezieties uz 45. pozīciju, bet no 58. pozīcijas atgriezieties uz 54. pozīciju. Uzvar spēlētājs, kurš pirmais sasniedz 63. pozīciju.
4. Čūskas un kāpnes
Sagatavojiet spēles dēli, 4 figūriņas un kauliņu. Novietojiet figūriņas blokā Nr. 1, pēc tam iemetiet kauliņu un pārvietojiet figūriņas par tik vietām, cik rāda kauliņš. Ja apstājies pie bloka ar kāpnēm, uzkāp uz tām. Pa trepēm var tikai uzkāpt, bet tās nevar noņemt. Ja kauliņu skaits pārsniedz pie mērķa atstāto klucīšu skaitu, spēlētājiem ir jāatkāpjas atpakaļ par numuru lielāks. Spēlētājs sasniedz mērķi tikai tad, ja skaitlis uz kauliņa ir tieši tāds pats kā pie mērķa atstāto bloku skaits. Uzvar spēlētājs, kurš pirmais sasniedz mērķi.
5. Dambrete (piecas pēc kārtas)
Sagatavojiet spēles dēli, 5 baltas un 5 melnas figūras. Izkārtojiet tās uz galda, kā norādīts instrukcijā. Katrs spēlētājs var pārvietot savus pīšļus horizontāli vai vertikāli un tik soļus, cik vien vēlas, bet nedrīkst mainīt virzienu pusceļā. Spēlētājs uzvar tad, kad viņš vai nu notver visas pretinieka figūras, vai arī pretiniekam vairs nav kur iet.
6. Arbūzu šahs
Sagatavo spēles laukumu un 6 baltas un 6 melnas figūras. Izkārtojiet tās uz galda, kā norādīts instrukcijā. Katrs pīlārs var piedalīties cita spēlētāja' pīlāru imobilizēšanā, ielenktie pretinieka pīlāri tiek sagūstīti. Spēlētājs, kurš sagūstīs pretinieka četras figūras, uzvar spēli.
7. Dzīvnieki
Sagatavo spēles dēli un 16 figūriņas ar dzīvniekiem. Spēlētājiem ir 8 dzīvnieku figūras, piemēram: zilonis, lauva, tīģeris, gepards, vilks, suns, kaķis, pele. Tās jānovieto attiecīgajās vietās, kā parādīts rokasgrāmatā. Spēcīgākais apēd vājāko. Dzīvnieku spēks ir sakārtots no spēcīgākā uz vājāko. Zilonis> lauva> tīģeris> gepards> vilks> suns> kaķis> pele> zilonis. Ja viens spēlētāja dzīvnieks iekļūst pretinieka alā, šis spēlētājs uzvar, spēlētāji nevar pārvietot savas alas. Spēle beidzas, ja viens spēlētājs apēd visus pretinieka mājdzīvniekus vai ja visi spēlētāju mājdzīvnieki ir iesprostoti un nevar pārvietoties.
8. Kara spēle
Sagatavo spēles dēli, vienu melno un trīs baltos pīšļus. Spēlētāji izvēlas savu pīķu krāsu. Baltie pīlāri ir bloki, melnie ir karaspēks. Izkārtojiet figūriņas, kā norādīts instrukcijā. Melnajam karaspēkam ir jāizkļūst no bunkuriem (baltajiem), savukārt bunkuriem ir jāaplenc melnie. Melnie iet pirmie, var kustēties atpakaļ, uz priekšu, pa labi un pa kreisi. Baltie nevar doties atpakaļ. Baltie uzvar, kad tie ieskauj melnos, bet melnie uzvar, kad tie iziet no apļa.
9. Deviņi Morisa vīriņi
Sagatavo tāfeli spēlei ar 9 baltajām un 9 melnajām figūrām. Katrs spēlētājs izvēlas savu pīķu krāsu. Abi spēlētāji izdara pa 1 gājienam, ja spēlētājs izdara trīs figūras pēc kārtas (horizontāli vai vertikāli), viņš var paņemt vienu no pretinieka figūrām', bet viņš nevar paņemt figūras, kas jau atrodas trīs figūru rindā. Kad visas 9 dambrete ir uz galda, spēlētāji var pārvietot tās uz tuvākajiem blokiem, izmantojot uz galda redzamo bultiņu. Kad spēlētājam ir palikušas trīs figūras, tās var pārvietot uz jebkuru vietu uz dēļa neatkarīgi no to atrašanās vietas. Spēlētājs zaudē, ja viņam ir palikušas tikai 2 figūras vai visas viņa figūras nevar pārvietoties.
10. Lidojošais šahs
Sagatavojiet spēles dēli, 16 figūras (4 no katras krāsas) un kauliņus. Katrs spēlētājs izvēlas krāsu un novieto figūras attiecīgajās vietās uz galda. Spēli sāk jaunākais spēlētājs, un spēlētāji met kauliņus pulksteņrādītāja virzienā. Sāks tikai tas spēlētājs, kurš ieguvis 6 punktus. Ja saņem divus 6 pēc kārtas, var novietot uz tāfeles vēl vienu figūriņu vai pārvietot figūriņu, kas jau atrodas uz tāfeles. Uzvar spēlētājs, kurš pirmais sasniedz mērķi ar visiem pīķiem.
11. Kastes
Sagatavo spēles dēli, 12 melnas un 12 baltas figūriņas. Katrs spēlētājs izvēlas pešīšu krāsu un novieto tās tā, kā norādīts instrukcijā. Spēles mērķis ir likvidēt visas pretinieka figūriņas. Ja tavi pīlāri atrodas blakus pretiniekam, bet aiz pretinieka ir tukšs lauks, tu vari pārlēkt pīšlim pāri, tādējādi likvidējot pretinieka pīlāru'.
12. Noķer tīģeri
Sagatavo spēles laukumu, 16 melno un 1 balto pēķi. Katrs izvēlas kādu krāsu. Baltā ir tīģerim, melnā - suņiem. Lai izkļūtu no aplenkuma, tīģerim ir jāapēd suņi, suņiem ir jāaplenc tīģeris. Baltā komanda uzvar, kad visi melnie ir iznīkuši vai kad ir palicis tikai 1 melnais. Melnā komanda uzvar, kad visi baltie ir iesprostoti, nevar pārvietoties vai izņemt melnos.
13. Pieci pēc kārtas
Sagatavojiet tāfeli spēlei kā starptautiskajam šaham, 20 balto un 20 melno figūru. Katrs spēlētājs izvēlas pēkšņa krāsu, spēlētājam pa 1 gājienam. Uzvar tas spēlētājs, kurš nokomplektē piecas figūras pēc kārtas jebkurā virzienā.
14. Calc 24
Sagatavo kāršu komplektu. Noņemiet džokerus un atlikušās 52 kārtis nolieciet uz galda. Spēlētāji paņem 4 kārtis no komplekta. Uzvarētājs ir tas, kurš jebkurā aprēķinā iegūst rezultātu 24 (J nozīmē 11, Q 12, K 13, A1).
15. Zvejnieks kaķis
Sagatavojiet savu pokera komplektu. Izdaliet kārtis spēlētājiem. Spēlētāji izspēlē kārtis un sakārto tās secībā. Ja kāda no spēlētāja' kartēm ir tāda pati kā rindā redzamā kārts, viņš var ņemt šo kārti. Spēli uzvar tas, kurš savāc visas kārtis vai kurš savāc visvairāk kāršu.
16. Bridžs
Sagatavojiet pokera komplektu, izņemiet džokerus un atstājiet uz galda 52 kārtis. Izdaliet kārtis spēlētājiem tā, lai katram būtu 13 kārtis. Viens no spēlētājiem vispirms uzrāda karti, un tās krāsa būs šī raunda krāsa. Tad pārējie spēlētāji rāda tās pašas krāsas kārti, ko parādīja pirmais spēlētājs. Raundu uzvar spēlētājs ar lielāko kāršu skaitu. Ja jums nav pirmā spēlētāja krāsas kartes, parādiet citu, bet šī karte tiks uzskatīta par vājāko. Kāršu kārtība: A> K> Q> J> 10> 9> 8> 7> 6> 5> 4> 3> 2. Komanda, kas uzvarējusi kārtā, vada nākamo kārtu. Spēle beidzas pēc 13 raundiem.
Izmērs
- Pēņi ar diametru aptuveni 2 cm,
- spēles dēļi aptuveni 25 cm x 25 cm,
- pamatne aptuveni 26,5 cm x 25 cm,
- iepakojums aptuveni 27,5 cm x 27,5 cm x 5,5 cm.
Aprīkojums
- plastmasas statīvs dēļiem,
- pieci divpusēji dēļi,
- uzlīmes pīķiem,
- 50 dzeltenās krāsns pīšļi,
- 40 balti pīlāri,
- 40 melni pīlāri,
- kauliņi,
- pokera kartes,
- instrukcijas.
16 in 1 spēļu komplekts ir priekšlikums bērniem no 3 gadu vecuma. Lielisks veids, kā kopā pavadīt brīvo laiku. Katrs atradīs kaut ko sev, 16 spēļu izvēle un daudz to spēlēšanai nepieciešamo piederumu.
1. Starptautiskais šahs
Sagatavojiet spēles laukumu un 16 balto un melno figūru: karali, dāmu, divus bīskapus, divus bruņiniekus, divus laurus un astoņas figūras, izvietojiet tās uz galda saskaņā ar instrukcijām. Vispirms sāk spēlēt baltie pīlāri.
Spēles mērķis ir likvidēt pretinieka karali. Karaļi var pārvietoties vertikāli, horizontāli un pa diagonāli. Torņi var pārvietoties horizontāli un vertikāli, bet nevar pārvietoties pa diagonāli. Bīskapi var pārvietoties tikai pa diagonāli.
2. Laimīgs 26
Sagatavojiet spēles laukumu un figūriņas ar skaitļiem no 1 līdz 12. Izkārtojiet skaitļus tā, lai skaitļu summa vienā rindā būtu 26. Sāciet no augšas un ejiet pulksteņrādītāja virzienā.
3. Zoss šahs
Sagatavojiet spēles dēli, 4 figūras un kauliņu. Novietojiet figūras blakus vulkānam un pēc tam pārmaiņus ar citiem / citiem spēlētājiem metiet kauliņu un pārvietojiet figūras tik daudz, cik norāda kauliņš. Ja jūs stāvat 8,16,26,39,53 pozīcijā - varat vēlreiz mest kauliņu. Ja nokļūsi līdz 21. blokam, atgriezies uz 18. pozīcijas. No 31. pozīcijas atgriezieties uz 6. pozīciju, no 42. pozīcijas atgriezieties uz 36. pozīciju, no 52. pozīcijas atgriezieties uz 45. pozīciju, bet no 58. pozīcijas atgriezieties uz 54. pozīciju. Uzvar spēlētājs, kurš pirmais sasniedz 63. pozīciju.
4. Čūskas un kāpnes
Sagatavojiet spēles dēli, 4 figūriņas un kauliņu. Novietojiet figūriņas blokā Nr. 1, pēc tam iemetiet kauliņu un pārvietojiet figūriņas par tik vietām, cik rāda kauliņš. Ja apstājies pie bloka ar kāpnēm, uzkāp uz tām. Pa trepēm var tikai uzkāpt, bet tās nevar noņemt. Ja kauliņu skaits pārsniedz pie mērķa atstāto klucīšu skaitu, spēlētājiem ir jāatkāpjas atpakaļ par numuru lielāks. Spēlētājs sasniedz mērķi tikai tad, ja skaitlis uz kauliņa ir tieši tāds pats kā pie mērķa atstāto bloku skaits. Uzvar spēlētājs, kurš pirmais sasniedz mērķi.
5. Dambrete (piecas pēc kārtas)
Sagatavojiet spēles dēli, 5 baltas un 5 melnas figūras. Izkārtojiet tās uz galda, kā norādīts instrukcijā. Katrs spēlētājs var pārvietot savus pīšļus horizontāli vai vertikāli un tik soļus, cik vien vēlas, bet nedrīkst mainīt virzienu pusceļā. Spēlētājs uzvar tad, kad viņš vai nu notver visas pretinieka figūras, vai arī pretiniekam vairs nav kur iet.
6. Arbūzu šahs
Sagatavo spēles laukumu un 6 baltas un 6 melnas figūras. Izkārtojiet tās uz galda, kā norādīts instrukcijā. Katrs pīlārs var piedalīties cita spēlētāja' pīlāru imobilizēšanā, ielenktie pretinieka pīlāri tiek sagūstīti. Spēlētājs, kurš sagūstīs pretinieka četras figūras, uzvar spēli.
7. Dzīvnieki
Sagatavo spēles dēli un 16 figūriņas ar dzīvniekiem. Spēlētājiem ir 8 dzīvnieku figūras, piemēram: zilonis, lauva, tīģeris, gepards, vilks, suns, kaķis, pele. Tās jānovieto attiecīgajās vietās, kā parādīts rokasgrāmatā. Spēcīgākais apēd vājāko. Dzīvnieku spēks ir sakārtots no spēcīgākā uz vājāko. Zilonis> lauva> tīģeris> gepards> vilks> suns> kaķis> pele> zilonis. Ja viens spēlētāja dzīvnieks iekļūst pretinieka alā, šis spēlētājs uzvar, spēlētāji nevar pārvietot savas alas. Spēle beidzas, ja viens spēlētājs apēd visus pretinieka mājdzīvniekus vai ja visi spēlētāju mājdzīvnieki ir iesprostoti un nevar pārvietoties.
8. Kara spēle
Sagatavo spēles dēli, vienu melno un trīs baltos pīšļus. Spēlētāji izvēlas savu pīķu krāsu. Baltie pīlāri ir bloki, melnie ir karaspēks. Izkārtojiet figūriņas, kā norādīts instrukcijā. Melnajam karaspēkam ir jāizkļūst no bunkuriem (baltajiem), savukārt bunkuriem ir jāaplenc melnie. Melnie iet pirmie, var kustēties atpakaļ, uz priekšu, pa labi un pa kreisi. Baltie nevar doties atpakaļ. Baltie uzvar, kad tie ieskauj melnos, bet melnie uzvar, kad tie iziet no apļa.
9. Deviņi Morisa vīriņi
Sagatavo tāfeli spēlei ar 9 baltajām un 9 melnajām figūrām. Katrs spēlētājs izvēlas savu pīķu krāsu. Abi spēlētāji izdara pa 1 gājienam, ja spēlētājs izdara trīs figūras pēc kārtas (horizontāli vai vertikāli), viņš var paņemt vienu no pretinieka figūrām', bet viņš nevar paņemt figūras, kas jau atrodas trīs figūru rindā. Kad visas 9 dambrete ir uz galda, spēlētāji var pārvietot tās uz tuvākajiem blokiem, izmantojot uz galda redzamo bultiņu. Kad spēlētājam ir palikušas trīs figūras, tās var pārvietot uz jebkuru vietu uz dēļa neatkarīgi no to atrašanās vietas. Spēlētājs zaudē, ja viņam ir palikušas tikai 2 figūras vai visas viņa figūras nevar pārvietoties.
10. Lidojošais šahs
Sagatavojiet spēles dēli, 16 figūras (4 no katras krāsas) un kauliņus. Katrs spēlētājs izvēlas krāsu un novieto figūras attiecīgajās vietās uz galda. Spēli sāk jaunākais spēlētājs, un spēlētāji met kauliņus pulksteņrādītāja virzienā. Sāks tikai tas spēlētājs, kurš ieguvis 6 punktus. Ja saņem divus 6 pēc kārtas, var novietot uz tāfeles vēl vienu figūriņu vai pārvietot figūriņu, kas jau atrodas uz tāfeles. Uzvar spēlētājs, kurš pirmais sasniedz mērķi ar visiem pīķiem.
11. Kastes
Sagatavo spēles dēli, 12 melnas un 12 baltas figūriņas. Katrs spēlētājs izvēlas pešīšu krāsu un novieto tās tā, kā norādīts instrukcijā. Spēles mērķis ir likvidēt visas pretinieka figūriņas. Ja tavi pīlāri atrodas blakus pretiniekam, bet aiz pretinieka ir tukšs lauks, tu vari pārlēkt pīšlim pāri, tādējādi likvidējot pretinieka pīlāru'.
12. Noķer tīģeri
Sagatavo spēles laukumu, 16 melno un 1 balto pēķi. Katrs izvēlas kādu krāsu. Baltā ir tīģerim, melnā - suņiem. Lai izkļūtu no aplenkuma, tīģerim ir jāapēd suņi, suņiem ir jāaplenc tīģeris. Baltā komanda uzvar, kad visi melnie ir iznīkuši vai kad ir palicis tikai 1 melnais. Melnā komanda uzvar, kad visi baltie ir iesprostoti, nevar pārvietoties vai izņemt melnos.
13. Pieci pēc kārtas
Sagatavojiet tāfeli spēlei kā starptautiskajam šaham, 20 balto un 20 melno figūru. Katrs spēlētājs izvēlas pēkšņa krāsu, spēlētājam pa 1 gājienam. Uzvar tas spēlētājs, kurš nokomplektē piecas figūras pēc kārtas jebkurā virzienā.
14. Calc 24
Sagatavo kāršu komplektu. Noņemiet džokerus un atlikušās 52 kārtis nolieciet uz galda. Spēlētāji paņem 4 kārtis no komplekta. Uzvarētājs ir tas, kurš jebkurā aprēķinā iegūst rezultātu 24 (J nozīmē 11, Q 12, K 13, A1).
15. Zvejnieks kaķis
Sagatavojiet savu pokera komplektu. Izdaliet kārtis spēlētājiem. Spēlētāji izspēlē kārtis un sakārto tās secībā. Ja kāda no spēlētāja' kartēm ir tāda pati kā rindā redzamā kārts, viņš var ņemt šo kārti. Spēli uzvar tas, kurš savāc visas kārtis vai kurš savāc visvairāk kāršu.
16. Bridžs
Sagatavojiet pokera komplektu, izņemiet džokerus un atstājiet uz galda 52 kārtis. Izdaliet kārtis spēlētājiem tā, lai katram būtu 13 kārtis. Viens no spēlētājiem vispirms uzrāda karti, un tās krāsa būs šī raunda krāsa. Tad pārējie spēlētāji rāda tās pašas krāsas kārti, ko parādīja pirmais spēlētājs. Raundu uzvar spēlētājs ar lielāko kāršu skaitu. Ja jums nav pirmā spēlētāja krāsas kartes, parādiet citu, bet šī karte tiks uzskatīta par vājāko. Kāršu kārtība: A> K> Q> J> 10> 9> 8> 7> 6> 5> 4> 3> 2. Komanda, kas uzvarējusi kārtā, vada nākamo kārtu. Spēle beidzas pēc 13 raundiem.
Izmērs
- Pēņi ar diametru aptuveni 2 cm,
- spēles dēļi aptuveni 25 cm x 25 cm,
- pamatne aptuveni 26,5 cm x 25 cm,
- iepakojums aptuveni 27,5 cm x 27,5 cm x 5,5 cm.
Aprīkojums
- plastmasas statīvs dēļiem,
- pieci divpusēji dēļi,
- uzlīmes pīķiem,
- 50 dzeltenās krāsns pīšļi,
- 40 balti pīlāri,
- 40 melni pīlāri,
- kauliņi,
- pokera kartes,
- instrukcijas.
Piegādes veidi
- Saņem veikalā Rēzekne 03.12.2024 par brīvu
- Saņem Venipak pakomātā 04.12.2024 No 3.03 €
- Saņem Omniva pakomātā 30.11.2024 No 4.63 €
- Saņem pasūtījumu mājās 04.12.2024 No 3.96 €
- Express piegāde 27.11.2024 No 4.00 €
Apmaksas veidi: Internetbanka, Bankas pārskaitījums, Bankas karte
Jums ir jautājumi?
Zvaniet vai rakstiet
Zvaniet vai rakstiet
Ražotājs | Ramiz |
Svars&dimensijas | |
---|---|
Svars | 0.63 |
Iepakojums | |
Svars | 0.63 kg |
Kastes izmērs | 15.00 x 14.00 x 8.00 cm |